روزگار من و ما

احساس متفاوتی در زندگی وجود داره وقتی متوجه میشی که خدا از همیشه بهت نزدیکتره

روزگار من و ما

احساس متفاوتی در زندگی وجود داره وقتی متوجه میشی که خدا از همیشه بهت نزدیکتره

مهمانی

امروز رفتم مهمونی  . از اون مهمونی هایی که عاشقشم . چون لازم نیست از قبل عزا بگیرم که لباس چی بپوشم ، کی هست ، کی نیست و خیلی از کارای خاله زنکی دیگه . تو این مهمونی فقط قراره خودم باشم ، خود خود واقعیم . این مهمونی از اون مهمونی هاست که هیچ وقت تنها نمیشینی . یکی که بیشتر از همه دنیا دوست داره کنارته . جنس مهمونیش در ظاهر گرسنگی و تشنگیه اما راستش جنسش صفای دل و ارامش وجوده . امروز مهمون خدا هستم . راستش هر روز مهمون خدا هستم اما خب این یک ماه دیگه خدا خودش رسما دعوت کرده . ساعت 3:30 صبح با لب خندون بلند شدم . از پنجره که بیرون رو نگاه کردم دیدم اکثر چراغ ها روشنه . با اینکه حتی دو ساعت از خوابیدنم نمیگذشت اما سرحال بودم . خب طبق قراری که با قرقی داریم شب شام رو ساعت 11 می خوریم و برای سحر ها فقط نون و پنیر و هندونه به همراه کلی آب هندونه . خیلی مزه داد . تلویزیون رو روشن کردیم و دعای سحر رو گوش دادیم . اللهم انی اسئلک .... همین کلمات به آدم انرژی میده . بعد از سحری همونطور که به دعا گوش میدادم آشپزخونه رو مرتب کردم تا برای صبح کاری نداشته باشم . با تموم شدن کارهای من ، اذان صبح هم تموم شد و نماز خوندیم و تا ساعت 6:30 خوابیدیم و بقیه به روال همیشگی گذشت .

خب طبق قرار قبلی با خودم ، می خوام برای آرامش دل ها   ، رفع مشکلات همه خانواده ها ، سرازیر شدن برکت به خونه ها ، شفای همه مریض ها  و براورده شدن حاجات حاجتمندان از امروز چهل شب زیارت عاشورا بخونم .

امام علی علیه السلام در یکی از خطبه های نهج البلاغه می فرمایند : پروردگارا اگر از بیان خواسته ام ناتوانم یا در حیرتم که از تو چه بخواهم خودت مرا به آنچه صلاحم در آن است رهنمون شو و دلم رو به نقطه ای که خبرم در آن است متمرکز ساز که چنین رهنمود هایی از تو بیگانه و عجیب نیست (بخشی از خطبه)


نظرات 6 + ارسال نظر
نیلوفر جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 06:15 http://efco300.mihanblog.com/

در جهان تنها کسی پیروز می شود که به امید دیگران ننشیند و همه چیز را از خود بخواهد.((فریدریش شیلر))
89651

جمله زیبایی بود

فاطمه جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 02:30 http://taghdireman.mihanblog.com

سلام
التماس دعا

سلام عزیز
محتاج دعای شما عزیزان هستم

باران جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 00:19 http://baranoali.blogsky.com

به به چه صفایی ، چه آرامش دل و روحی
عباداتت قبول باشن عزیزم
التماس دعا

عبادات شما هم مورد قبول درگاه حق
التماس دعا

هیما پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 19:29

نماز روزه هات قبول حق، من رو هم تو دعاها ت یاد کن

نماز روزه شما هم قبول باشه . محتاج دعا هستم

خانم توت فرنگی پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 19:12 http://pasazvesal.blogsky.com

قبول باشه عزیزم

قبول درگاه حق

آنا پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 18:46 http://aamiin.blogsky.com/

چه حس قشنگی داشت این نوشته ات.

حس قشنگ مال نوشته نبود مال مهمونی خدا بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.