روزگار من و ما

احساس متفاوتی در زندگی وجود داره وقتی متوجه میشی که خدا از همیشه بهت نزدیکتره

روزگار من و ما

احساس متفاوتی در زندگی وجود داره وقتی متوجه میشی که خدا از همیشه بهت نزدیکتره

یک لیوان شادی

از اونجایی که از زمان طفولیت به انواع آبمیوه علافه ای وافر داشتم آبمیوه گیری و مخلوط کن اولین وسیله ای بود که موقع خریدن جهیزیه خریدم . اما خب عمر آبمیوه گیری کفاف نداد و سر لج و لجبازی با یه دونه هویج سوخت و از گردونه این بازی کنار رفت و یه جورایی دست من عاشق آبمیوه رو تو پوست گردو گذاشت . بعد از اون مونس روز و شب من شد مخلوط کن . اینکه چرا تو این مدت دیگه آبمیوه گیری نخریدم نمی دونم شاید چیزی که همه نیازهای منو براورده کنه پیدا نکردم (الکی) اما اونقدر تو زندگی صنم داشتیم که آبمیوه گیری توشون گم بود . پس بیخیال .

خب میگفتم من موندم و یه مخلوط کن که تمام دنیای نوشیدنی من شده . با توجه به علاقه ام به طعم های جدید و خنک ، همیشه ترکیبات جدیدی  از میوه ها رو امتحان میکنم و صد البته که برای خودم بسیار دلنشین میشه .

دیروز در یک اقدام تصمیم گرفتم یک اسموتی خوشمزه درست کنم . دنبال یه طعم جدید بودم . رفتم سراغ یخچال . دیدم از دیشب یک لیوان آب هندوانه مونده ، کمی هم شاهتوت داشتیم که 10 تا دونه برداشتم ، سبزی خوردنم رو نگاه کردم دیدم نعنا نداره می خواستم نعنا هم بریزم توش ، عرق آلوئه ورا گرفته بودیم که بازش نکرده بودیم یک لیوان هم از اون اضافه کردم بعد دیدم ته کابینت سیروپ وانیل کارامل سن ایچ دارم ، آخرش بود همش رو ریختم ،بعدش یکم خاک شیر شستم و اون رو هم اضافه کردم ،

بعد چشمم به شربت پرتغال افتاد کمی هم از اون اضافه کردم و دنبال چوب دارچین و زنجبیل بودم که دیدم تموم شده ، بی خیال شدم و همه اینها رو گذاشتم 3 دقیقه حسابی با 8 تکه یخ مخلوط شد . جای همگی خالی یک نوشیدنی بسیار خوشرنگ و خوش طعم و خنک درست شد . مزه قالبش آلوئه ورا و کارامل بود . رنگش هم با اینکه یک لیوان بزرگ آب هندوانه ریخته بودم و فقط 10 تا دونه شاهتوت به سمت بنفش می رفت . من که مثل همیشه راضی بودم  و از خنکی و طعم جدیدش لذت بردم . 

بعضی وقت ها یک لیوان آبمیوه میتونه شادی و نشاط و آرامش تو زندگی ایجاد کنه . آبمیوه هایی که تو خونه با حداقل های خودمون تهیه میشه . با چیزهایی که ماه هاست شاید گوشه کابینت داره خاک میخوره . آبمیوه هایی که کمترین هزینه رو برای لذت بردن ازش می پردازیم .

دیروز اولین سفره افطار رو پهن کردیم ، بربری فانتزی ، سبزی خوردن ، عدسی ، پنیر و خرما . ساده بود اما چون میزبانمون خدا بود با عشق نشستیم و خوردیم . برای شام هم که ساعت 12 صرف شد قیمه داشتیم و برای سحری یک لیوان شیر خوردیم .

زندگی زیباتر از قبل در این مدت جریان داره .

تو این ایام اکثرا آبمیوه های جدیدی درست میکنم که پای ثابت همشون هندوانه و خاکشیره . اینجا مینویسم تا یادم نره . اگه شما هم طعم های جدیدی ساختید بگید تا من هم تجربه کنم

نظرات 8 + ارسال نظر
نیاز شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 14:15 http://mydearboy.mihanblog.com

خب من الان مخلوط کنم سوخته باید چه کنم که از اینا دلم میخواد و میخوام بدم شوهری موقع افطار حال کنه
یه راهکار بده لطفا
فکر کنم با این سبزی خرد کنای دستی بشه هان؟
میشه به نظرت؟

با غذا ساز هم میشه . اما می تونی با همزن خوب هم بزنی فقط میکس کردن یخ توش شاید مشکل باشه که اون رو هم می تونی با گوشت کوب بکوبی و بهش اضافه کنی . فکر کنم با سبزی خردکن های دستی هم بشه . زیاد سخت نگیر مهم لذت بردن در کنار خانواده با یک بهانه جدیده . شاد و موفق باشید

آشتی شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 13:47

سلام عزیزم. دست گلت درد نکنه.
خوشم اومد از اینهمه انرژی مثبتی که تو پستت بود. خب لذت بردن، خودش نصف زندگیه. شاید هم همه زندگی. یعنی آدم وقتی داره از چیزی لذت می بره، یعنی داره به معنی واقعی کلمه زندگی میکنه.
همیشه همینطوری خوش و با انرژی باشی. عباداتتون هم قبول باشه گل من.

سلام آشتی عزیز ممنون
آدم ها وقتی لذت میبرند که بهونه ای برای شادی تو زندگی داشته باشند . اونبهونه می تونه خرید یه خونه و ماشین باشه میتونه خوردن یه لقمه نون و پنیر با دل خوش باشه . بعضی وقت ها اونقدر مشکلات اقتصادی فشار میاره که یادمون میره هدف از خلقتمون چیه . دوست ندارم فراموشی رو .

دزیره شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 12:40 http://zendegidobare.blogsky.com/

اووووه !!! این همه چیز میز قاطی کردی توش ؟؟؟؟
خوب شد کل سبزی خوردنو نریختی توش....

خوشمزه شده بود به امتحانش میرزید

الهی همیشه شاد و خوشبخت زندگی کنین در کنار هم

الهی همه شاد باشند

خانومی شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 01:09 http://zendegiekhanomane.blogsky.com

سلام گلم
بابت حضور قشنگت ی دنیا سپاس
سبز و سربلند باشو

سلام

هیما جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 16:44 http://hima63.blogsky.com

ایشالله زندگیت همیشه به شادی

همه زندگی ها به شادی بگذرد انشالله

خانم توت فرنگی جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 16:13 http://pasazvesal.blogsky.com

قبول باشه شیرین جان
من هرچی دم دستت بوده ریختیاااا مث سامان گلریز
اما بنظرم خوب شه شاید امتحان کنم... تجربه ی جدید داشتی بازم بذار

آنا جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 12:49 http://aamiin.blogsky.com/

ترکیب جالبی به نظر می رسه. من هم باید امتحان کنم.
بربری فانتزی چیه؟

نون هایی شبیه بربری که در نان فانتزی فروشی ها تهیه میشود
طعمش خوب بود امتحان کن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.